Zwemmen, kantklossen en meer!

FB gooit echt roet in het eten, wat betreft het schrijven op mijn weblog. Het laatste stuk geschreven na de workshop van Betsie en mij: Van steen tot schildpad” dat een reuze succes was. Dit bleek uit de hoeveelheid schildpadden, die op FB voorbij kwamen. Echt heel leuk, zelfs moederschildpad met kind
kwam voorbij! Inmiddels zijn we al druk bezig met de workshop voor komende zomer 18 mei en 22 juni met als onderwerp: Feestmaskers. Dit, omdat het voor mij het tiende jaar is, dat ik hier thuis een workshop geef. Dit gaat natuurlijk gepaard met een klein feestje!

Maar in het voorbije jaar is er veel kant aan mijn ogen voorbij gegaan. In augustus ben ik samen met Anna Halickova op stap geweest naar het OIDFA congres én naar Brugge, Ieper, Temse. Wat was er veel te zien en te beleven. Te veel om op te noemen, maar ook te veel om te onthouden! Maar wat foto’s zullen voor sommigen, die er ook geweest zijn herkenning geven. En, ben je niet geweest. Dan kun je hier nog een beetje mee genieten. Het was reuze gezellig zo met Anna! Willekeurig dus wat foto’s:

 

 

 

 

 


Eind september kwam Anna weer naar ons. Dit keer om haar gebruikelijke workshop van drie dagen te geven. Er was weer volop keus uit patronen. Dat is de verrassing bij Anna: je weet nooit precies, wat er gemaakt gaat worden. Wat zal ze meenemen? Een aantal van ons klosten vissen. Een aquarium erbij, wat planten er in en de vissen er tussen, en je hebt een mooi iets voor in je huiskamer. En de vissen hoef je niet te voeren

Over laurinswereld

Getrouwd, kinderen, kleinkinderen en veel hobby's. Dit maakt allemaal deel uit van laurinswereld. Ik schrijf over kantklossen (mijn grootste hobby), fietsen, wandelen, dieren, skiën, vakantie, fotograferen en soms over wat ik meemaak in mijn persoonlijk dagelijks leven. Ik schrijf niet over mijn hobby computeren, want dat blijkt wel uit het feit, dat ik graag via mijn blog op de computer zit.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

2 reacties op Zwemmen, kantklossen en meer!

  1. Annemiek zegt:

    Hoi Laurin we hebben elkaar ontmoet op de vrijwilligersmiddag bij Wolfslaar. Je enthousiasme over de Galderse meren heeft me aangestoken. Bedankt hiervoor. Begin september begonnen met het zwemmen in de Galderse meren en inmiddels verslaafd. Afgelopen maandag laatste dag badpak. Ik ben niet zo stoer om door te zwemmen zonder wetsuit. Ik hoop dat we elkaar nog eens tegen komen bij de Galderse meren. Groetjes Annemiek

    • Leuk, dat je ook begonnen ben in de Galderse meren! Ik zwem ‘s ochtends zo om half 8, maar dit zal qua tijd wel wat opschuiven richting 8 uur, half 9 i.v.m. de donkerte. Op zondag zwemmen we rond half 11, 11 uur met de zg. IJszwemmers. Iedereen is welkom dan!

Plaats een reactie